İkinci ilin inkişafı

1 yaş 3 aya qədər uşaq tək başına gəzə, otura və əyilə bilər. Bir yetkinin sadə istəklərini necə yerinə yetirəcəyini bilir (kuklanı qidalandırmaq, ev tikmək və s.), Ona göstərildiyi zaman 4-6 əşyaya  düzgün ad verir. Qısa sözləri  aktiv şəkildə istifadə etməyə başlayır (köpək - "av -av", maşın " və s.), yerdə uzanan obyektlərin üstündən keçə bilər bilər, qaça bilər, içki içərkən stəkan tuta bilər, qaşıqdan daha məharətlə istifadə edir. 

Bir yarım yaşındakı uşaq piramida halqalarını yığır, kublardan bir qüllə tikir, oyuncaqlarının demək olar ki hamısını bilir və istəyi ilə verir. Valideynlər mütəmadi olaraq uşağını güvəçə qoymalıdırlar - hər dəfə yatmazdan əvvəl və yuxudan sonra, yeməkdən sonra, gəzintidən əvvəl və sonra. Həyatın ikinci ilində uşağın xarakteri nəzərəçarpacaq dərəcədə dəyişir. Ətrafdakı obyektlərə artan maraq göstərməyə başlayır, mənzilin bütün guşələrini nəzərdən keçirməyə, masanın və ya şkafın siyirmələrinə çıxmağa çalışır. "Olar" və "olmaz" sözlərinin mənasını yaxşı bilir, lakin həmişə qadağaya tabe ola bilmir. Bunun səbəbi uşağın hələ müəyyən davranış modellərini inkişaf etdirməməsi və bəzi hallarda ona "yox" sözü deyildiyi zaman sadəcə necə davranacağını bilmir, bu səbəbdən də oyun oynamağa davam edir. 1 yaş 9 aylıq uşaq topu ayağı ilə itələyir, pilləkənlərlə qalxır, süjet şəkillərini araşdırarkən sualları cavablandırır. Onun lüğətində təxminən 20 söz var.Geyinmək və soyunmaq üçün müstəqil cəhdlər edir. 

 2 yaşında bir uşaq başının üstünə bir top atır, qısa cümlələr istifadə edir, qısa sözlərin mənasını başa düşür (açıqda, altında, yanında, arxasında). Özündən danışarkən adını verə bilər. Uşaq müstəqil şəkildə necə yeməyi bilir, böyük düymələri açır, əllərini yuyur və silir, həvəslə sadə oyunlar oynayır və böyüklərin köməyi ilə dişlərini fırçalayır. İnkişafın bu mərhələsində uşağın dünyasını təhsil oyuncaqları ilə zənginləşdirmək lazımdır, zəkanın, yaradıcı meyllərin və mücərrəd düşüncənin inkişafına kömək edirlər. 

 Mən etmirəm, etmirəm ' istəmirəm! İtaət tərbiyənin tərkib hissələrindən biridir. Onun köməyi ilə yetkinlər uşağı səhvlərdən qorumağa, öz həyat təcrübələrini ötürməyə, təhlükəli dönüşlərdən qaçmağa kömək edirlər. Və tez-tez böyüklər uşağın itaət etməkdən imtina etmələrini "çağırış" kimi qəbul edirlər. Ancaq inkar dövrü  inkişafının qaçılmaz mərhələsidir: gələcək iradi keyfiyyətləri bundan asılıdır. 

 

Yüz dəfə "yox"!